Asus GIGATEXEL SHADER GRAPHICS CARD V7700 Uživatelský manuál Strana 49

  • Stažení
  • Přidat do mých příruček
  • Tisk
  • Strana
    / 88
  • Tabulka s obsahem
  • ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ
  • KNIHY
  • Hodnocené. / 5. Na základě hodnocení zákazníků
Zobrazit stránku 48
49ASUS V7700 Series Users Manual
IV. Software Reference
IV. S/W Reference
Direct3D
Direct3D
Windows 98 Onl
y
Performance and Compatibility Options
Enable fog table emulation
Some old games do not correctly query the D3D hardware capabilities and expect table fog support. Choos-
ing this option will ensure that such games will run properly.
Adjust Z-buffer depth to rendering depth if unequal
This option forces the hardware to automatically adjust the depth of its Z-buffer to the depth that the applica-
tion requests. Normally, you will want to keep this option enabled, unless your work absolutely requires a
specific Z-buffer depth.
Enable alternate depth buffering technique
This option lets the hardware use a different mechanism for depth buffering in 16-bit applications. Enabling
this setting can produce higher quality rendering of 3D images.
Zobrazit stránku 48
1 2 ... 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 ... 87 88

Komentáře k této Příručce

Žádné komentáře